.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نساجی در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان میزبانی می‌کند
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران از برگزاری بازی چهارشنبه این تیم در اصفهان خبر داد و گفت: قطعا چهارشنبه در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان میزبانی خواهیم کرد.

به گزارش شمال نیوز،  ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی نساجی مازندران بعدازظهر دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعا چهارشنبه در نقش جهان از نفت مسجد سلیمان میزبانی خواهیم کرد.

وی گفت: مراحل اداری و صدور مجوزها انجام شده است از همکاری سازمان لیگ و هیأت فوتبال اصفهان کمال تشکر را دارم که بسیار همکاری و مساعدت برای حضور مقطعی ما برای میزبانی در ورزشگاه نقش جهان را داشتند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران بیان کرد: جا دارد تشکر و سپاس خودم و  عوامل باشگاه نساجی مازندران را از شخص محمدرضا ساکت مدیرعامل  باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کنم چرا که در سخت‌ترین شرایط زمانی باشگاه نساجی مازندران جهت میزبانی (در روزهایی که از حداقل امکانات به حق باشگاه نساجی مازندران در استان خودمان محروم هستیم) همه‌گونه همکاری را انجام دادند تا در بهترین استادیوم حال حاضر کشور (نقش جهان) بازی برگزار کنیم و شرمنده هواداران خود نباشیم.

سیف‌الله پور ادامه داد: بازهم عاجزانه از حسینی‌پور استاندار مازندران تقاضا می‌کنم تا دستور بازسازی و تعویض چمن استادیوم شهدا برای  میزبانی مطلوب باشگاه نساجی را صادر کرده و با بررسی روزانه و سرعت بخشیدن به انجام این کار، به میزبانی ما مقابل پرسپولیس در دور برگشت برسانند./فارس

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.